REISEGARANTIFONDET ORIENTERER OM KONKURS

Dato

Reisegarantifondet har mottatt 26 corona-relaterte konkurser til behandling. Fra og med slutten av april har vi gjort følgende:

  • Ferdigbehandlet 17 konkursbo med vedtak, meddelelser og utbetalinger
  • Utsendt ca. 5000-7000 e-poster for å orientere, veilede og innhente dokumentasjon
  • Mottatt og registrert mellom 1000-1500 krav
  • Utarbeidet egen database for kravbehandling

Vi arbeider lange dager for å komme i mål med resterende konkurser, slik at alle skal få det de har krav på. Dersom dere har vært i korrespondanse med oss, kan vi sikre dere om at kravet er til behandling og at det ikke er behov for å ringe/sende e-post. Vi tar kontakt når vi har kommet til ditt krav.

siste
Nyheter

Tilsyn – Oppdatering august 2024
Pakkereiseloven § 1, jf. § 42 oppstiller et lovpålagt krav...
Ny adresse og postboks
Vi ønsker å informere om at Reisegarantifondet sin adresse og...
Utbetalingsprosessen – Smartreiser AS
Som tidligere opplyst ble det 12. mars 2024 åpnet konkurs...
Tilsyn – Oppdatering juli 2024
Pakkereiseloven § 1, jf. § 42 oppstiller et lovpålagt krav...